mandag 22. juni 2015

...kanskje  et alternativ ?


Etter en stund med forskjellige forsøk og innslag på "Facebook" , kom en vel til det stadiet at det innimellom kunne være morsomt å kunne formidle noe som var litt mer enn et kort inntrykk og en kjapp opplevelse.
Ikke det at det er nødvendig å være så ordrik, men det hender av og til at en har lyst til å bruke litt mer enn bare en tre - fire  linjer.
Derfor tenkte jeg at  jeg vil prøve meg på en litt utvidet beretning innimellom. Linken legger jeg nok ut på FB, så får de som ønsker det være med videre, og de som helst vil slippe kan enten la være og åpne linken, eller sende en beskjed om at "nok er nok"... :-), så sletter jeg de som ikke ønsker å være med.

Vel, nok om det. 
Som kjent er man en "varmekjær plante", så rim og sludd inspirerer til  hektisk aktivitet på nettsider som "Momondo", "GoToGate", "Ticket", osv. 
Tidligere har valget vært enkelt, siden det lå en Maritim fristerinne ved navn "Jacaranda", en lun liten seilbåt, i Finike i Tyrkia..
Nå er dette kapittelet avsluttet,  "Jacaranda" bestemte seg for en Tyrkisk kjæreste, og emigrerte til Amerikansk flagg.

Som sagt, et kapittel er avsluttet, og det er på tide å begynne å skrive på et nytt . Ideene ligger klare og venter, planene myldrer, men i mellomtiden tar vi noen små-ekspedisjoner.

Takk til de som har vært med på den forrige bloggen(e), og på FB, og velkommen ombord til neste kapittel..., for de som har lyst til det.....med hilsen fra...

Knut
som vanlig, på full fart ,... baklengs inn i framtiden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar